Monday, April 27, 2009

Jalan-jalan di Pulau Pinang..

Hari sabtu baru-baru nie..aku n hubby macam biasa..nak kuar jalan2 sebab cuti ..satu lagi, sebab hubby ku memang kuat jalan...capek tau!

then, aku n dia decide nak kuar p mana..aku pun cakaplah, kita p seberang perai dah la...

takpayah la sampai ke Penang..

Pastu, ada ke dia cakap..' baik, tak yah kuar..tido lagi bagus..'

Aku pun, tanya balik, 'abang nak p mana sebenarnya???'

'Abang nk p Komtar...'

Biar betul...aku duk pk dalam Hati.

abang, nadia dah belajar kat Penang, 4 tahun tau..

Komtar pun bukannya best pun..baik p bukit jambul..

lalu, dengan muka yg tak berapa nak hensem..dia pun balas balik, ok lah Nadia..kita p Gurney Plaza..boleh tengok buku n mainan Hana..

Ok lah bang...isteri yang solehah kan..sentiasa mendengar cakap suami yg Soleh..

wek!

Kami pun, berjalan-jalan dengan bestnya..

tapi sepanjang perjalanan..kami naik feri..saja nak bawak hana tengok laut..

Apakan daya, Hana laks lena setelah minum susuku dengan dasyat n banyak sekali..

Blurp...

ok, kami sampai di gurney Plaza pun dalam pukul 2 lebih, samapai2 ja kami terus p makan n terus p pray kat surau di basement!!

Nyampah siut..

Kalau lah ada surau yg khas kat supermarket..eloklah siket..

that's why, my hubby suka pray kat masjid compare pray kat surau di supermarket..

ok,setelah berjalan-jalan tak ada apa yg nak dibeli..

Cuma hana tengah duk suka main keta yang gerak2 lepas letak duit tu, panggil apa ek??

lupa...

pulun lah si hana tu main..

cuma tangkap gambar jer..

jom layan pic..

pic Hana n mama...

No comments: