Tuesday, April 21, 2009

semalam tak masak..

Yesterday, ada launch talk yang dibuat oleh company ubat..maka,aku makan dengan enakknya, nasi tomatao n ayam masak merah..tup..tup..lepas talk tu, ada lauk n nasi banayk sanagt mlebih,maka dengan muka tak malunya, aku pun ambik siket bwk balik..

ala..siket ja..org lain pun sama..dari membazir tak tentu hala kan..ahaks!

balik umah ja, terus panaskan nasi tomato n lauk ayam tu..goreng telur dadar plus ngan cili padi potong..shedap babe!!

suamiku pulang kerumah dalam pukul 6 lebih..erm..bukak ja tudung saji, terus tersenyum..amboi!bini abang masak nasi tomato ke???

ish..tak mungkin lah..mana sempat..kalau weekend tu, lainlah ek!dalam pukul 7 lebih lepas pray..kami boleh melantak habis-habisan ..kenyang..Blurp...

Hana, macam biasa kesana-kesini dengan mainannya..


ops!!!tak pakai baju..macam biasa...ha..ha..

Hari nie ada majlis perpisahan untuk Tuan Haji yunos,maka save siket duit aku..
esok gaji..walla!!!enjoy babe...
setelahbekerja dengan semputnya..maka,aku dibayar..hu2!!
ok, aku stop sini..nak kerja dah..bye!!

1 comment:

Unknown said...

Jgn letak gambar yg seksi sgt. Bahaya...
Hehehe