Monday, April 20, 2009

hari yang panas bangat!!

Hari nie, kerja macam biasa..well, keseronokan bekerja haruslah ditanam dalam hatiku dalam2!!
Mr.gopal cuti (he is my dispenser) yang amat2 setia pada arahan aku..tq Mr.Gopal..
maka, hari ini kerja kena lebih!hu2!!

semalam, ya ampun..aku tak leh tido!plus ngan hubby..panas sangat2 kedah nie..tak tahan..dah la air-cond tak leh pasang kat umah sewa!( tunggulah..rumah baru siap ja..air-cond aku pasang merata2 kat dalam umah!)..amboi..macam kaya ja..ahaks!

maka, kami ambik kipas berdiri tu, terus ja pasang..termasuk ngan kipas kat siling lagi..peh!!berangin satu bilik..baru boleh lena beb!!ha2!!

semalam Hana macam biasa, bermain2 ngan mainan nya..ajar baca buku siket..pastu bukak vcd lagu2 ABC..kasi paham siket plus ngan ajar dia colour buku.macam terer ja hana ek!!he2!!

ok, nak start kerja sudah..hari nie, ada company ubat nak bg talk..queit intersting topic..pasal Insulin..at least up date lah siket kepala otak aku nie..mengenai ubat2 yang the lattest..

ok, nak letak pic Hana yang terbaru..agak kurus siket sebab dah lasak..bukan setakat bole
h jalan, dah boleh lari babe!!ah!!capek aku..
pic hana ngan mama..
ok,stop kat sini..bubai!!!

No comments: