Wednesday, April 22, 2009

mencari masalah sendiri..padan muka!

Alamak!!aku tensen..semalam aku sembang ngan staf ku..pasal barang kemas..depa pun tengoklah barang kemas ku yg agak nipis ini..tapi, depa tak la kata apa2 pun..

then, aku terus tengok diaorang punya rantai tangan emas..punyalah tebal..tensen2!!

lantas, pada pukul 2 petang ja, aku off..n terus menuju ke kedai emas..n terus berkenan kat satu rantai tangan emas beharga RM2k..wa.kaka...ka.ka..

terus aku booking!

Balik umah, aku masak kat hubby macam biasa, then aku terlena sat..duk pk..nak cari duit mana RM2k nie..ada ja duit saving..akan tetapi..takkan nak kacau lak kan..

argh!!!!!!!!!!!!!tensen..

akhirnya..erm..dapat gak duit..tapi, tak leh habaq!!nanti, hubby ku tahu...

ha..ha..ha..

esok, ada rantai tangan baru..hu2!!

tapi,sebenarnya..aku memang mencari masalah..bush!!!2 tumbuk siket muka sendiri..
padan muka..!

No comments: