Saturday, April 25, 2009

windu kat kawan-kawan..

Dalam hidupku..memang ramai sesangat kekwn..mungkin sebab aku cakap banyak kot..dan aku suka cari ramai kawan..

mungkin untuk menambahkan koleksi kawan atau mungkin untuk bertukar-tukar fikiran..maybe..

tapi sekarang, kawan2 semakin kurang . i mean close fren..sekarang nie pun aku dok kontek Ayin( sekarang dia tengah buat Umrah di Mekah). laili yang bz dengan research yang tak penah2 habis tu..n of course dengan hubby kesayangannya..Adam (yang bz gak ngan business baju kebaya)..

Heran ek!kekwn ku sume nya duk bz ngan business..aku pun ngan business tupperware gaks..ahaks!! best sesgt..

tu sume my coursemate...
sekarang,my school mate...

Atie_seorang kwn baikku sejak sekolah menengah until now..dia berjaya menjadi seorang doktor..dan sekarang bekerja di sebuah hospital Di sarawak..(ikut Hubby nyer)

Badriah-seorg lagi kawan baik yang aku sayang..berjaya menjadi seorang penolong pegawai farmasi yang berjaya di sebuah hospital swasta di penang.(tapi, aku tak ingat da..nama hospital apa)

conclusion-aku, atie n bad pernah sama-sama tumbang didalam pepriksaan PMR..result sangat teruk n kami sama2 berada dikelas tercorot di tingkatan 4..semasa ramai student yang honeymoon(berserunuk) ketika itu, tetapi kami bertiga berjuang habis-habisan untuk mencapai apa yang kami idamkan selama ini..akhirnya, kami bertiga berjaya..Alhamdulillah..

Berkat dari result peperiksaan yang teruk itu, akhirnya..menyedarkan aku..
peh!! macam cerita motivasi tu..ahaks! tak tahan...

sekarang nak citer apa ek!..oh! citer kwn2 sekerja laks kat kedah!

Izwan-seorang sahabat aku yang sekejap baik n sekejap bergaduh(nyampah siut!) terbaru, aku bergaduh ngan dia coz dia tak nak tulun aku edit surat rasmi mintak sponsor utk aku dari TPKN (F) untuk ke conference R&D di Penang..takpa Izwan..aku dendam nie!! hidung aku berasap ngan asap..merah!! nanti,kalau hang mai Hosp. aku..jangan kau hubungi aku..

ok..aku stop kat sini..nanti sambung lain..banayk keja menanti setelah 2 hari cuti..hu..hu..
nak letak pic apa ek??

nie pic ku n anak si Zoolhilmi..saja gatai nak letak..wek!

4 comments:

Unknown said...

Woi, knp nama aku ada dlm blog ni. ckp x elok plk tu pasal aku cis. Aku bukan x nak tolong, tp x blh tolong. Tp surat tu dah smpi & tpknf pun x dak halangan. cuma dia tanya sapa nak pi lg angkat tangan. hehehe...
aku x tlg pun hg boleh buat sendiri apa...

sabrina_nadia said...

ah! aku tetap tak leh terima yg hang tak nak tulun aku...!!!

tapi..aku terima ja...

sekurang-kurangnya..

aku berdikari..

kalau tak...

"k.nisa!!! tulun buat surat untuk saya..."

"k.nisa..tulun edit surat untuk saya.."

"k.nisa..cepat siket buat surat untuk saya.."

tapi, itulah gunanya Pembantu tadbir..membantu pegawai dikala kesusahan..


huh!nak mintak tulun sama2 pegawai..banyak ja alasan...


ah!sudah..putus sahabat sat..

nanti sambung balik na...

muah kat anak sedara hang..

ahaks!!

Unknown said...

Anak sedara aku patah gigi bawah depan, sian dia. ajar anak hg berus gigi elok2, anak menakan aku malas.

sabrina_nadia said...

yup! Anakku sudah diajar menggunakan berus gigi..siap hisap2 lagi..
berus giginya dibeli oleh tokwan..
mahal laks tu..
kalah berus gigi aku n hubbyku..
sian anak sedara hang..