Sunday, November 16, 2008

kehidupan...

erm..hari nie rasanyer nak citer pasal jodoh..boleh tak??Allah telah menetapkan seseorang itu sebagai pasangan kita.m,acam mana yang terjadi pun..itu tetap jodoh kita..betapa buruk..huduh..cantik..bergaya..serebet(macam aku jer..),hensem..pendek..macam2 lah.jodoh takkan kemana..org itu tetapi akan jadi jodoh kita..
macam aku nie..dah3 kali bercinta..barulah jumpa jodoh ku.kekadang tu, bercinta macam nak rak!!tapi..tengok2 kawen ngan org lain..
sekarang aku dah umur 27tahun.ada anak n husband.ada keta.ada rumah.ada keja tetap.ada gaji.ada mak bapak.ada adik beradik yg aku suka cari gaduh untuk gaduh ngan diaorang, ada kwn2 yg sentiasa bg support,ada bisness yg best.dan yg penting..ada KEHIDUPAN yang stabil n BEST!!!
cerita balik pada jodoh...ramai gak kekwn yg tak kawen lagi.tapi aku tahu, itu bukan pinta mereka..sapa nak hidup sorang..??sapa tak nak kawen??sapa tak nak anak?? tell me..sapa???
tapi..perkara2 tu..mmg tak ada rezeki lagi..
aku dulu,lepas putus ja tunang ngan satu mamat tu..terus cakap..tak nak kawen..nak enjoy..nak jalani kehidupan anak dara habis2san..
tup..tup..jumpa ja hubbyku..setahun kenal..terus kawen.kawen bulan 4,bulan 5 pregnant..segala2nyer berjalan dengan begitu cepat..fuh!!bgku dasat lah jugak..sebab pernah berikrar untuk tak nak kawen lagi..
mungkin aku tak nak kawen..then,Allah bg jodoh dengan cepat..
pastu kalau kita nak kawen sangat2..then,kita lambat dapat jodoh..
maka, benda2 nie kenalah tak nak excited sangat..kena biasa-biasa aja..
erm..tak paham..
ayin..semuga dapat jodoh dengan cepat..aku akan sentiasa doakan kebahagiaan hang..
hang kawan aku..sampai bila2..muah kat ayin comelzzz..
lili..cepat2 p kl..tak sabarlah tu..nyampah!!serunuklah jumpa hubby sokmo...
adam..bila hang nak kawen..
pit..nak kawen ek..semuga berbahagia..
erm..stop sini dulu..nanti sambung...

No comments: