Saturday, November 15, 2008

erman,nadia n hana..

Hari sabtu,semalam..p econ save dengan hubby n hana.beli barang makanan..banyaklah jugak..beli apa ek..beli sotong,telur ikan..spagethi n makanan ringan plus dengan pampers hana..
lepas tu,aku duk ketagih aiskrim..beli la aiskrim..
tengah duk makan aiskrim,baru perasan yg hana selsema ..sian nyer..apa lagi,tugasku mestilah menyedut hingus hana.balik umah ja..terus bg ubat..
bukan apa..takutlah..anak sakit..abis lah aku..tak sanguup babe..
pastu,aku masak sotong goreng + telur ikan goreng n sayur campur goreng...sume goreng..
nak letak pic apa ek??
oh..nie pic suamiku yang tercinta tu..

hana sekarang dah mencecah 10kg..
ok,selamat bekerja nadia..da!!!

2 comments:

Unknown said...

weh che sab, cepat jadi follower aku, aku dah jd follower hg.

cikya said...

hehehhhehe...abihla ko ciksab, izwanos dah marah tu. Ai...dah pindah pon kena marah jugak ke..hehhehee