Sunday, November 16, 2008

demam selesema n sakit kepala

semalam..balik ja..terus aku dapat selesema..tension siut..
aku kalau buleh..tak nak sakit..terus ambik loratadine stat..n PCM ..
hubby ajak kuar p beli pisang..sebab nak bg hana makan..senang lah siket nak beraknyer..
aku pun ok aja..sebab selsema masih buleh control..
pastu,masuk dalam keta sembang2 ngan hubby..hana macam biasa meragas disana sini..
tetiba,aku pun cakapla kat hubby..yg aku teringin nak makan Mcdonald..hubby pun cakap..ok jer nak makan..
dalam perjalanan tu,lalu lah kat Pasar malam Taman keladi..erm..singgah sat lah nak p beli pisang..
tapi, apakan daya..pisang yang best tak ada..aku pun tengok makanan kat pasar malam..terliur babe..terus beli:
-moi sup panas2..sedap tu..
-putu piring..(jual 5 RM2.00, tapi aku mintak seringgit sebab aku sorang nak makan,then penjual tu kata,takpalah bayar RM1.40 dapat 5 biji..aku pun ok aja..)
-ketupat 3 biji RM1
-bingka ubi (kegemaran hubbyku) RM0.50 sudah..
-mee goreng n bihun goreng RM 1 setiap satu..tu untuk hubbyku jua..
-sayur cendawan n kacang botol RM3..(mahal giler..nyesal beli..Econ save murah lagi tu...)
tu jerlah..maka terkuburlah harapanku nak makan kat McD..takpalah ..hubby ku cakap len kali..
nie pun,makanan dah banyak..
balik umah ja..aku terus belasah tahap tak ingat..
lepas makan..hubby ku lak makan..takleh makan sama2..kalau tak hana kacau..kecuali dia tido..
lepas ja dah habis makan..aku terus rasa macam nak demam..adakah kerana aku makan banyak??
tak tahu..
then, pukul 8.30malm..aku dah lena dibuai mimpi indah..hana macam biasa ,nyusu badan..aku tak ingat apa dah..
hubby jaga Hana..
sedar2 dah pukul 5.30pagi..
aku bangun n iron bajuku n hubby..
pastu keja macam biasa..breakfast makan biskut cicah milo+roti ngan mentega kacang kasar..
pagi2 wajib makan..
ok..sampai disini aja..

1 comment:

cikya said...

aiks.....ngidam Mcd ke tuh..hehheheh saje je kaco