Sunday, November 16, 2008

business tupperware .yang menyeronokkan..

sejak aku stay SP nie..aku tak ada side income..camana ek nak beli barang maian anak aku yg harga boleh tahan mahal gaks..nak beli macam2 nie..untuk aku, aku tak kisah sangat.pakai ja apa yg ada..aku maintain serebet..yg penting imej comelz+imej manja ngan hubby kena ada..huh!!nyampahss..
then,aku pun mulalah berbincang dengan hubbyku..bukan aku tak dak duit..cuma gajiku itu,biarlah aku beli benda2 yang berfaedah,saving siket,macam2lah..kami membuat keputusan untuk memulakan business tupperware.dengan berbekalkan modal sebanyak RM700 aku memulakan perniagaan tupperware.aku buat bayar 3 kali meaning boleh bayar 3 bulan..ok gaks..sambutan yang agak memuaskan..banyaks gak untung.aku tak campur duit business dengan duit harian aku..nampak gak hasil..
suamiku pun tanya..cukup ke tak modal..sebab dia nampak macam business nie agak okay..n potensi yang agak okay..
gaji sekarang agak okay..tapi,kalau nak lagi senang ..buat ja business nie..best..tak penat..enjoy..
so,k.ya..jom business tupperware..

1 comment:

cikya said...

a'aaa ek...karang balik keja boleh buat..hheee.rajin ciksab ni