Tuesday, December 4, 2012

Aktiviti hari ini.

Disebabkan mendapat MC yang agak panjang
maka, saya rehat dengan baik..tak banyak bergerak and saya sangat letih sebab muntah non stop
kasihan sama saya
tapi, saya terima perkara ini dengan seadanya
walaupun tekak dah berapi

Pagi: makan roti bakar n garlic butter plus ayaq barli panas..(sangat sedap)..tapi semua muntah..okay..

Tengahari: Disebabkan saya menonton filem Istanbul Aku Datang, maka p keluar..walaupun muntah lagi dalam kereta ..cari maggi asam laksa + fish ball + Sawi...dah buat..tabuq lak dengan bawang goreng..oh!!! haven okay!!!!and balik teruih p masak..lepas makan..lega okay! tapi yg peliknya..yg nie tak muntah..

Petang: makan kek buah + kek Oren+ bubur durian+ roti sapu jem + still ayaq panas barli..muntah durian..masam! wek!

Malam: makan nasi goreng paprik...still tak muntah sebab duk tahan nie..

ada berkhasiat n ada yg tak berkhasiat kan...






No comments: