Monday, May 18, 2009

jom jalan-jalan

Hujung minggu nie ingat ke nak pergi tengok my ex-coursemate..wife dia afni..bersalin..
lama tak tengok baby...mesti ada wangian yang best!

lepas tu hubby ajak tido semalam di penang...ok gaks..
lama dah tak tido hotel nie...
hubby booking kat feringgi..
bolehlah jejalan kat pantai
Tenangkan siket hati ..
ye ye jelah..boleh pergi pasar malam kat Feringgi..
cd sangat murah2..beg pun sama..
tapi, kena pandai bargain ler...
lama tak berkursus sejak kerja kat Hospital nie..

Dulu masa keja Di Alor setar ..kursus sakan..
naik flight macam naik bus ja..
sampai nak muntah tengok KLIA tu..(macam berlagak ja..ahaks!)
dah la kena pegi sorang-sorang..(ada jugaklah kena p dengan officemate)

sekarang..siket2 kursus Di dewan Auditorium Hospital Sultan Abdul Halim..
tu ja..
tapi ok gaks..sebab sejak dah beranak pinak n anak still breastfeed , maka kursus di Hospital adalah jalan yang terbaiks..

ok, petang nie ada meeting lagi pukul 3..
ya ampun...capek aku..

Yesterday, nasir (kawan seangkatan) ada datang umah..
aku n hubby tengah duk pulun masak kat dapur..
Hana , macam biasa duk tengok VCD lagu sambil menari2 kat ruang tamu..
Menjerit sakan si Nasir tu..
sian gak..
aku pun terus lah tengok pintu pagar..rupa2 nya Nasir...
mai terkezut aku...
Rupa-rupanya nak order tupperware..
untuk pengetahuan sume..
aku nie dah jadi tauke tupperware yg agak berjaya di departmentku..ha..ha..
syok sangat2 nie..
Tapi, kerja jangan diabaikan..
aku jual cuma waktu rehat sahaja...

ok, yang tu ja untuk hari ini..


2 comments:

azura said...

so comel hana!

lawa baju dia tu :)

Faz said...

sy pon lahir 6 feb =)