Friday, August 19, 2011

hari jumaat...

salam semua..lama tak jumpa kan..walaupun tak ada sapa pun nak baca..ada aku kisah..asalkan..aku dapat meluahkan apa yg terbuku..ngeh2!!
wokeh..disebabkan beberapa hari yg lepas ,aku tak larat..sian hubby..sahur makan kurma n ayaq masak ja okeh!
maka..untuk menebus segala dosa2 aku yg tak tunaikan tanggungjawab...maka.tada!!!!!!!!!!! bukak posa nie..aku belanja makan secret recipe..
maaf yer bang..yang tu ja cek mampu belanja ...

okay, cerita hari ini adalah...pagi2 p taman keladi, bawak mama,daniel, norella, rayyan,hana n erina pergi ke...PARKSON..kita soping! sian ngosen a.k.a daniel a.k.a adik gue..belanja baju raya selai..selai jerlah..mama dapat selai..jadilah labu..

Ya ampun,punyalah penat..penat okay..diulang lagi..penat..melayan anak saudara, n of kos anak2 gue..letih cek..tapi puas..dapat p soping..

gue lak, dapatlah 2 barang ..nak tau apa dia..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

jadilah wallet gue dah turuk dah.satu lagi dapatlah jugak jamu ratu dara..untuk kecergasan fizikal n dalaman..jadilah..bagi aku tenaga siket nak bekerja kat rumah n mebguruskan rumahtangga n sang suami terchenta..ewah..(sila muntah..kalau tak mau dengar.ngeh2!!)
okalah..stop kat sini dolu..jumpa lagi nanti..da!!!

2 comments:

Unknown said...

MUNTAH HIJAU....
BUWEK.....
HAHAHA....
Oi, kutuk aku dalam blog nampak.

sabrina_nadia said...

mana ada..teguran yang tulus dari jiwa nuraniku...
hua2!!